برای ساخت درگاه خود کلیک کنید

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با نینجاگرام
loading...

روزگار | پورتال جامع مجازی ایرانی

به دلیل استقبال عالی شما دوستان عزیز از این مقاله, تصمیم گرفتیم در سال 1398 آن را آپدیت کنیم که یک هدیه یا عیدی برای تمامی کاربران عزیز می باشد. پس این مطالب را با دقت بخوانید.   بهترین شیوه اف

به دلیل استقبال عالی شما دوستان عزیز از این مقاله, تصمیم گرفتیم در سال 1398 آن را آپدیت کنیم که یک هدیه یا عیدی برای تمامی کاربران عزیز می باشد. پس این مطالب را با دقت بخوانید.

 

بهترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام با نینجاگرام

این روز ها همه می دانند افزایش فالوور اینستاگرام یعنی افزایش فروش, یعنی افزایش درآمد و اعتبار شما و کسب و کارتان. پس حتما باید فالوور های خود را جدی بگیرید.

پیشنهاد ما این است اگر زیر هزار فالوور دارید, حتما اقدام به خریدن فالوور فیک کنید زیرا تا وقتی که بالای هزار فالوور نداشته باشید هر شخصی پیج شما را ببیند با خود گمان می کنید کسب و کارتان یا خودتان شخص مهمی نیستید و شما را دنبال نمی کند.

برای همین حتما برای شروع بین هزار تا 5 هزار ممبر فیک بخرید.

 

خب بعد از آن چه کنیم؟

الان دیگر خرید فالوور واقعی برای اکثر کسب و کار ها جواب نمی دهد! زیرا بازدهی واقعا پایین است. فرض کنید شما یک پیج اینستاگرامی فروش لوازم آرایشی برای خانم ها دارید و متاسفانه وقتی هزار فالوور واقعی بخرید, بیش از 40 درصد آنان خانم نمی باشند و بین 10 تا 1 درصد فالوور های خریداری شده در پیج شما می مانند و شما را لایک می کنند و تعداد خریدار های شما زیر یک درصد می شود!

 

راه چاره چیست؟

خب شما می توانید از پکیج اینستاگرام را قورت بدهید سایت انکت استفاده کنید که در آن نکات ارزشمند و اختصاصی در رابطه با این موارد گفته شده اما یک کار دیگر هم می توانید انجام دهید و آن هم ربات اینستاگرام است!

 

ربات اینستاگرام

شاید بپرسید ربات اینستاگرام چیست؟ اول بریم سراغ دانلود نینجاگرام

این ربات ها کارای زیادی انجام میدن, مثلا شما توی یه سایت ارائه دهنده ربات ثبت نام می کنید وبعد پیج خودتون رو وارد کرده و کلا کامپیوترو یا موبایلو خاموش کنید تا ربات کار هاش خودشو بکنه!

مثلا اگر مانتو میفروشید میتونید به ربات بگید دنبال پست هایی با هشتگ مانتو بگرده و کسانی که پست هارو لایک کردن رو فالو کنه یا بهشون پیام بده یا اصلا به کسی که پست رو ارسال کرده در دایرکت پیام بده و چند ها امکان شگفت انگیز دیگر.

اینکار ها بسیار راحت صورت می گیرید به راحتی یک بازی :) فواید این ربات این است دقیقا برای شما کسانی را پیدا می کنند که به کسب و کار شما یا موضوع پیج شما علاقه دارند و مشتری یا کاربر وفادار شما خواهند شد.

https://bit.ly/2BNLcxJ

انجام خودکار کارها در اینستاگرام برای خیلی از افراد بسیار حیاتی است و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، باعث افزایش چشمگیر آمار صفحات اینستاگرام و در نهایت رونق پیج‌های تجاری و افزایش فروش محصولات می‌گردد.

با کمک این دوره که به شما چگونگی استفاده درست از ربات پیشرفته نینجاگرام را می‌آموزد می‌توانید انجام خودکار این فعالیت‌ها را کلید بزنید. شما با این دوره می‌توانید به این اهداف برسید: توسعه کسب‌و‌کارتان در اینستاگرام، افزایش سود‌آوری محصولات یا خدمات کسب و کارشخصی، جذب سریع هزاران فالوور با سیستم اتوماتیک نینجاگرام، جذب ترافیک و بازدیدکننده جهت تقویت رتبه و سئو سایت‌تان در گوگل، قابلیت کار کردن همزمان روی چندین پیج اینستاگرام، به خدمت گرفتن ربات اینستاگرام و صرفه‌جویی در وقت و زمان، به همراه آموزش اختصاصی ویدیویی فارسی و نکات مهم، لایسنس مادام العمر نینجاگرام همراه پشتیبانی 24 ساعته دست یابید.

لینک های دانلود نینجاگرام:

https://bit.ly/36cCffv

 

لینک کوتاه شده دانلود نینجاگرام:

https://cutt.ly/xexzVcM

لینک برای دانلود نینجاگرام نسخه ویندوز هفت:

 

https://cutt.ly/DexzMin

 

حسین بازدید : 227 دوشنبه 06 آبان 1398 زمان : 17:11 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟